Påväg hem igen

Hej!
 
När ni läser detta sitter jag förmodligen i bilen påväg hem från Hofors. Jag lovar jag kommer skriva om mitt äventyr där så fort jag kommit hem och fått återhämtat mig lite. Jag vågar knappt föreställa mig hur min kropp kommer må efter dessa intensiva dagar som fyllts med resor, begravning och campingliv. Men jag tror mest tröttheten kommer domenera och smärtorna kommer vara något mer plågsamt en vanligt annars tror jag allt kommer rulla på. Jag hoppas på det bästa iallaflall. kramiz<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Den lilla björnen är ju bara för söt ^^

2015-07-22 @ 14:45:30
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0