Stora tjejen!

Hej!
 
Min lilla goding Elwiirah har vart här nu sen i Lördags och vi har gjort allt från shoppat till att lekt ute. Är det någon som älskar att vara ute så är det Elwiirah. Hon cyklar jätte bra och hon kan till och med hoppa långhopprep nu. Duktig tjej som trots dålig tålamod alltid slutför sina övningar.
 
Idag var vi iväg för att handla lite saker till mig och slank in på Cubus. Där fick jag syn på en tröja som fanns på barnrean och Elwiirah utbrister  "Den ska jag ha!" & "Jag köper den för mina egna pengar". Duktig tjej som sparar sina pengar och sen använder dom väl. kramiz<3
 
Min kroppstatus just nu: Svåra smärtor i bröstkorgen, benen, armar. Illamående, trött, yrsel.
 
 
Nya tröjan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppa hopprep var det bästa som fanns när man var liten typ ^^

2015-07-21 @ 20:01:48
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0