Svag i kroppen sen igår...

Godkväll!
 
Jag mår riktigt dåligt idag, så orkar nog inte blogga så mkt. Min dag igår var helt magiskt, men det tog på kraften att ringa samtal och sen ha besök av gudföräldrar och morbröder för att fira min födelsedag. Tårtan var super god och har till och med chokladmos med jordgubbar kvar att äta nu i sängen.
 
Att vara sängliggandes dagen efter nått magiskt är jobbigt psykiskt. Men man får gilla läget för kroppen måste ju få återhämta sig för att orka kämpa vidare mot alla hinder. Jag ska försöka vila igen så jag klarar av att duscha av mig sen, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Grattis i efterskott <3

2015-07-02 @ 11:39:53
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0