Tarmutredning ett krav

Tjo!
 
Jag gör små framsteg när det kommer till aptiten, men det är långt ifrån bra. Magen eller snarare tarmarna bråkar fortfarande. Så jag behåller inte all näring jag försöker få i mig. Jag hoppas det blir en ordentlig utredning nu för att utesluta Ulcerös kolit och Crohns sjukdom, men eftersom vården är lite sjuk så kommer jag säkert få plågas ännu mer innan dem tar tag. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att dem denna gång lyssnar på mina ord och framför allt mitt krav om att det ska utredas denna gång.
 
Dem klagar på min vikt men vägrar ta tag i orsaken till att jag tappar i vikt. Istället påstår dem att jag har ätstörningar fast det är tarmarna som ställer till det. Snacka om att skjuta all framför sig och förstöra liv! kramiz<3
 
Så less på magproblem som bara blir värre:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0