Bikini jakt

Godkväll på er!
 
Behandlingen gick idag jätte bra även om det drog ut på tiden nu när dom går pår halv styrka. Tyvärr är det alltid så under semester tider. Så bara att gilla läget som det så fint heter. Nästa vecka ska jag försöka få tid hos en läkare för att fixa läkarutlåtande, förnya recept samt även fixa intyg så jag kan få behandlingarna på vilket vårdställe som helst i sverige. Jag har ju trots allt också rätt att få åka på semester för att ladda batterierna för att orka kämpa vidare mot "dom".
 
Nu ska jag fixa i ordning mig för pappa ska skjutsa runt mig i jakt efter bikini till mig. Och nej! Det är inte lätt att hitta bikini till någon som har så små bröst som mig. Alla kläder/badkläder ska ju i princip vara för dem med stora bröst. Så det är ett helvete att hitta kläder som sitter bra på mig! kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor hela kroppen, inflammation i revbensbrosken och v-höft. brännande känsla, lätt illamående, kramp i luftrören. Extremt trött.
 
Dessa från Intersport är mest intressanta, för kanske sitter nån av dom bra:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda J

Fina bikinisar, hoppas din sommar blir toppen!! ;) kramar

2015-06-16 @ 11:17:47
URL: http://matildajanzon.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0