Dagen efter äventyr

Tjo!
 
Vid det här lagret känner la många till att äventyr är lika med sängliggandes dagen efter. Men jag har faktiskt lyckats ta mig upp ur sängen en stund för att skriva packlista inför midsommar. Jag ska ju åka hem till ön för att fira och vila upp mig. Så att jag nästa vecka vågar bråka med vården tillsammas med pappa.
 
Kroppen är inte på topp alls just nu! Den värker som tusan med alla nervsmärtor och luftrören krampar. Så andningen är väldigt påverkad idag, men ska inhalera med luftrörsvidgande sen igen. Jag behöver få tillräckligt med syre för att kunna återhämta mig, risken är stor att jag blir sämre annars. Nu ska jag äta mellis sen inhalera och vila. kramiz<3
 
Bilder från Gbg-resan igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0