Himlen har fått en Ängel

R.I.P Lisa Holm
 
Oerhört Tragisk, obehagligt, rent av förjävligt!...Mina tankar går till Lisas nära & kära men även till alla hennes klasskamter som haft en helvetes vecka i ovisshet och som nu får starta sommarlovet i sorg, tårar. 
 
Ett ljus lär under hela dagen lysa så klart. I kväll blir det bönemöte och 18:00 en tyst minut till minne av Lisa Holm. För dem som bor nära går det att samlas på Hertig johans Torg i Skövde kl. 20:00 för att visa sitt stöd genom att lysa upp torget. Jag hoppas att så många som möjligt deltar i minnesstunderna för Lisa. kramiz<3
 
Älskad och saknad för evigt! Vila i frid Lisa Holm<3
 
 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Det är så himla hemskt, förstår inte hur någon kan göra något sådant!

Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-06-15 @ 17:26:09
URL: http://matiiildaa.blogg.se
♀ PEACE REV ♀

Alltså det som hänt är förfärligt! Även om det sällan händer, så blir man fan skiträdd. Hur kan människor kidnappa en person och sedan mörda? usch!

Svar: Den frågan har jag också funderat mkt kring. Hur kan man ens komma på idén att döda någon. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-06-15 @ 17:52:20
URL: http://peacerev.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0