kroppsstrejk och kalas

Godkväll på er!
 
Idag mår jag betydigt mycket sämre än vad jag hade räknat med efter gårdagens tuffa dag. Jag har extremt svåra nervsmärtor & stelhet samt att talet är påverkat. Men troligen är det infektion och inflammationer som är boven för mitt hjärta gå på högvarv och jag andas dessutom som om jag sprungit ett maraton trots att de bara var några meter till badrummet jag gick. Det är jobbigt att ha det såhär och framför allt dagar som är så fina med både sol & värme. Då känns det riktigt skit att tvingas ligga nerbäddad i en säng, i hopp om att morgondagen ska bli bättre. kramiz<3
 
Idag är det Zackariaz 1 årsdag!
Stort grattiz till mini som om några få månader blir storebror. Älskar dej grodan Star<3

Storebror Ezaiaz hjälper lillebror med ljuset:
 
Wiirah tränar på Engelska medans jag vila:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0