Laddar inför stiden mot vården.....

Tjo!
 
Denna veckan har vart en riktigt jobbig vecka med mycket tider att passa. Dessutom har det vart en känslomässig berg & dalbana som aldrig tycks ta slut. Jag har därmed längtat tills Fredag kväll under hela veckan nu och imorgon är det äntligen dags. Jag ska få mitt efterlängtade besök av min skatt. Det ska bli otroligt skönt att få närhet och kanske fälla en och annan tår. Det kommer behövas för att ladda upp inför nya stider mot vården som påbörjas redan nästa vecka. För jag ska inte låta dom krossa mig! Jag ska allt KROSSA dom! kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i höft, mage, huvud, nacke, armar. Illamående, yr. Trött.
 
Taggad inför en fin helg!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
therese

Hej, nu har jag utset dagens bloggare, gå in och kolla om det blev du :)

kram /therese

2015-06-04 @ 17:00:56
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0