Livet vänds upp & ner

Hej!
 
Jag mår efter omständigheterna okej, men det är tufft att ständigt ha nervsmärtor som ökar vid minsta ansträngning och sen vara trött trots man nyss vaknat. Jag hoppas dock kunna hålla mig vaken så jag kan ta vara på solen, för man vet ju aldrig när det vänder till regn.
 
I övrigt är det mest känslorna som rör om livet just nu. Speciellt allt kring Lisa Holm som sent i fredagskväll hittades död. Jag kände henne inte direkt, men händelse har sätt djupa spår i mig precis som i flera tusen andra personer. Igår var flaggorna i topp i vår huvudstad inför det kungliga bröllopet medans i skaraborg hängde flaggorna på halvstång i sorg. Det kommer ta tid att läka alla sår.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

<3

2015-06-14 @ 18:50:48
ME alltidvila

<3

2015-06-14 @ 18:51:04
URL: http://mealltidvila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0