Lyckat sjukhusbesök

Hej!
 
Jag kom precis hem från ett läkarbesök som vart väldigt lyckat jämför med de tidigare jag vart på. Idag tog jag upp allt strul med kroppen från topp till tå. Men fokus ligger i första hand att bli av med inflammationen i v-höft som strejkat i drygt 3 år, så det är på tiden att något görs. Imorgon blir det bedövningsspruta i höften och eventuellt även en kortisonspruta. Äntligen kanske jag kan få bort en av de smärtsamma ställerna.
 
Mitt blodtryck var ganska lågt, vilket är vanligt på ME-patienter. Får helt enkelt vara lite försiktig när jag reser mig upp och undvika andra hastiga rörelser. Jag ska bli bättre igen, men det krävs tålamod och efter såhär många års kämpande blir man bara mer frustrerad över allt elände. kramiz<3
 
Fighter!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Towa

härligt att det var lyckat:)

2015-06-01 @ 16:11:44
URL: http://photogiiiirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0