Midsommarafton

Glad Midsommar!
 
Då var midsommafton här och än så länge tycks vädret bli toppen. Solen skiner och värmen ökar för halv timme som går. Denna dag kommer bli speciell även om min kropp allra helst hade velat sova mer än bara de 12 timmarna jag fick natt. Jag och med hjälp av barnen som fick plocka blommorna gjort en midsommarkrans till mig. Den blev rejäl och med lite udda tråd. Vi bor ju på landet här på ön så man får at det man helt enkelt har hemma.
 
Ikväll blir det grillkväll och myspys med familjen. Kanske en & annan film om jag nu orkar hålla mig vaken idag för igår slockna jag på 20 min. Visserligen vakna jag flera gånger av stelhet och smärtor, men jag somna snabbt om. Nu ska jag vila lite innan det blir fullt ös medvetslös med alla barnen som svanasar efter sig. kramiz<3
 
 
//Jenniey Love 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0