Mot äventyr...

Godmorgon!
 
Idag blir det att åka till gbg tillsammans med min bästis Amanda. Det ska bli så skönt att åka dit igen och ännu bättre nu när det ska bli hyfsat väder, för sist ösregna det hela dagen. Jag följer mest med för sällskap för jag är inte på jakt efter nått speciellt längre, då jag fick tag på bikini på intersport igår. Vilket är en stor lättnad för mig som ska ha rehab-bad i höst.

Min kropp mår rätt bra idag även om v-höft strejkar och är svullen. Jag har dessutom extremt jobbigt med slembildning i luftrören. Det gör att jag är hes och hostar mycket, men jag börjar bli van att knappt ha röst längre. Jag har ju inte mycket till val än att acceptera att kroppen strejkar. Nu ska jag göra mig klar för resan. kramiz<3
 
 
 


Kommentarer
Emma

Åh vad roligt! :D kram

2015-06-16 @ 17:16:52
URL: http://engstromemma.devote.se
Alex Borghesi

Vart är det du bor? Nära göteborg? Jag bor i Lindome :D

Svar: Skövde/Lidköping
♥JèÑnIèY♥

2015-06-17 @ 11:00:49
URL: http://alexx.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0