Mot Kompisträffen....

Tjo!
 
Solen skiner och jag ska försöka ta mig an dagen på bästa sätt. Därför blir det en kompisträff med Ellen idag. Vi ska ta en fika i stan och troligtvis blir det i parken, så Wiirah får leka av sig lite undertiden. Man måste ju njuta av värmen och solen för rätt som det är kommer kylan tbx. Något bad i sjö eller hav blir det nog inte i år för min del tyvärr. Det är alldeles för kallt för min stackars kropp att vistas i. Jag får istället nöja mig med badhus och spa. Nu ska jag börja göra mig i ordning inför träffen. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, armar. Huvudvärk, sticker i näsan. Små trött i kroppen.
 
Taggad tös!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0