Nationalfirande avklarad trots värk

Goddag på er!
 
Nu har vi precis kommit hem från nationalfirandet Karlsborg. Det fanns bla marknad, utställning av försvarsmakten och även en titt på museet om försvaret förr. Lilla Elwiirah fick även äta sockervadd för första gången i sitt liv och det sa bara glufs så var hela påsen slut. Så sött att se henne njuta av alla äventyr. Dessutom börjar hon bli allt mer lik mig i sättet. Så jag har snart en dubbelgångare i miniatyr tror ja. En otroligt lyckad utflykt trots de små regnskurarna som kom. Nu blir det mat och myspys. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtorna är extremt svåra. Jag har även ryckningar och skakningar i hela kroppen. Ögonen värker och rycker. Sliten.

Elwiirah´s tåg hon köpte för egna pengar på marknaden:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maja

Hej! Såg att du kämpade mot något i din header, kan du berätta lite närmre om det eller har du redan gjort det?
Så fin blogg btw!

Svar: Hej!ME/CFS är en neurologisk sjukdom som tyvärr misstros inom vården och Fibromyalgi är ett smärtsyndrom som har fler än bara smärta som symtom, bla Hjärtrytmrubbningar, förvirring, svårt med talet och minnet, listan på alla symtom för Fibro är lång.
Du kan läsa mer om alla sjukdomar jag lider av i kategorin "ME/CFS & Fibromyalgi". Där står det ett och annat om sjukdomarna både info och tips. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-06-07 @ 17:38:07
URL: http://www.finest.se/majabjorklund


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0