Sjukvården får en sämre!

Jag har fått nog!
 
Jag hade hoppats på att denna dagen skulle gå som på räls, men så vart det inte. För läkarna på vc har fortfarande inte skrivit ut mina mediciner trots att jag bett dom 3 gånger den senaste månaden. Så imorgon ska jag gå ner och flippa ur totalt på dom för nu har jag fått nog. Mitt tålamod är slut! Sjukvården gör mig sjukare istället för tvärtom? Är det de som kallas trygg vård? FAAN HELLER!
 
kroppen värken från topp till tå idag och har dessutom haft svårt med talet. Tröttheten tycks bara bli värre vilket beror på all oro kring vården som knappast blir bättre. Men jag hoppas fortfarande på att det ska vända till det bättre bara jag hittar rätt vårdställe. Om det nu finns i dagens sverige?!kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Det är inte klokt att det ska vara så himla svårt att hitta en vårdcentral som bryr sig om sina patienter <3

Svar: Ja=( Man känner sig i vägen trots att jag typ är den enda patienten när jag är där:S så man undra ju vad dom sysslar med egentligen:S
♥JèÑnIèY♥

2015-06-25 @ 18:46:58
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
ME alltidvila

Jag har inget till övers för dagens sjukvård... Blir inte förvånad.

2015-06-25 @ 19:13:08
URL: http://mealltidvila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0