Svensk sjukvård är kass!

Goddag!
 
Idag gick behandlingen något segt. Det börja med att jag fick vänta 30 minuter efter bestämd tid i väntrummet. Inte fick jag höra ett ord från någon. Men tydligen kom la sköterskan på att hon glömt en patient (mig) innan hon skulle gå på lunch, för några andra syntes inte till i huvudtaget. Så till slut fick jag min behandling som idag var något smärtsam.
 
Men att behöva vänta 30 min utan att någon personal höra av sig om att det drog ut på tiden gör mig bara ännu mer förbannad. Det är långt över gränsen vad som är acceptabelt när det är helt tomt på patienter där. Tur jag ska byta vårdställe i höst. Så kanske jag slipper idioterna! Nu ska jag packa klart inför resan. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0