Skriker av smärta om nätterna...

Hej!
 
Mina nervsmärtor tycks bara bli värre för varje dag som går. Jag försöker dagligen bli av med smärtorna, men inget tycks fungera specielt bra och nu står jag i stort sätt utan mediciner pga tjänstefel inom vården. Mina nätter består nu av skrik och bedjande om hjälp för att bli va med värken. Men jag är tapper och stark så jag ska faan krossa dom!
 
Jag har trots värk och allt elände med vården försökt varva ner, så idag har jag mest legat i solstolen och fått lite färg men framför allt bara fått göra det som känns bra för mig. Tänk om jag kunde få ha fler sådana här dagar, där jag slipper gå runt med en klump i magen av oro för vården. Nu ska jag vila i sängen en stund, kramiz<3
 
Det är inte lätt att le när man har extrema smärtor:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Oh, så stark du är.
Kämpa vidare <3

2015-06-27 @ 18:46:49
URL: http://luxuriouss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0