Värmen är här när kroppen är sjuk

Tjo!
 
Solen skiner för det mesta och värmen är uppe i 24 grader och nästan vindstilla. Ganska skönt för de flesta men för mig som just nu har flera inflammationer, känns det mer som en enorm plåga. Då jag ständigt måste kyla ner mig med kallvatten för att inte bli överhettad. Lite surt att vädret i stan ska vara toppen när jag är sjuk och därmed inte kan eller klarar vara ute. Typiskt!
 
På ön däremot var det strålande sol och svalkande vindar igår innan vi lämna lugnet för att resa hem till stan. Jag passa då på att sitta ute lite i skuggan med tösen & tur var la det för i stan hade det tydligen kommit ett rejält åskväder. Så det var blött och elandigt när vi kom hem. Mitt paradis på ön är alltså ett bra sommar alternativ då regn/åska oftast inte kommer dit och det fläktar nästan alltid lite. kramiz<3

 
En liten tös som somna på gammelfarmors axel:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Hej, och tack för ditt besök på min blogg, vill även tacka dig för din kommentar angående doptavla. En broderad doptavla är ju fint det med och det är ju något man sparar hela livet =) Ha det så bra. Hoppas att du besöker mig igen. Kram på dig

2015-06-22 @ 23:02:21
URL: http://www.nouw.com/EndoPain
Angelica

Fy, vad jobbigt att vara sjuk :( krya på dig!

2015-06-23 @ 12:35:28
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Annica

Ser underbart härligt ut på din ö <3

2015-06-23 @ 14:52:41
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0