Ännu en bra hjälpmedel

Hej!
 
Mår något bättre idag efter nattens uppvätskning och här hemma har jag fått vätskeersättning i omgångar. Mamma tyckte det var en bra idé att ha det i en pipmugg så det är lättare för mig att dricka i sängen. Så nu har jag fått mig en egen rosa pipmugg att ha när jag blir akut sjuk. känns lite konstigt som ung vuxen att dricka ur en sån, men det är ett bra hjälpmedel när man är sängliggandes. Nu får vi hålla tummarna att jag snart blir stark igen, så jag kan åka på massage som jag så längtat efter. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i magen, rygg, huvudet, benen, höft. smått illameånde. Trött och matt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida Nilsson

Allt är bra så länge det får en att må bättre. Krya på dig!

Svar: Så sant. Tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-03-26 @ 17:47:19
URL: http://idacnilssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0