Äntligen kompisträff

Godmorgon!
 
Den sista tiden har ju jag vart väldigt dålig. Det har gjort att de inte blivit några kompisträffar för min del. Men idag om ca 1 timme ska jag åka iväg och vara med Ellen några timmar. Vad vi kommer göra har jag ingen aning om, men vi brukar komma på nått. Känner mig faktiskt riktig taggad trots att kroppen strejkar en massa. Bäst att göra sig i ordning nu.kramiz<3
 
Kroppstatus:Smärtor i höft, benen, huvudet. Slem i luftrören. Små trött i ögon.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej igen. Vad skönt för dig att komma ut och hitta på något. Jag längtar också tills jag kan vara ute. Jag vet inte hur det kommer gå nu med permobilen. Det blir nog lite svårt innan jag har kommit på knepet. Så länge det andra benet var kvar så var det lätt. Det händer imorgon, dags att amputera det andra.
Jag önskar dig en trevlig kväll och hoppas du hade roligt idag. Kram

2015-03-04 @ 20:30:13
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0