Barn är magiska

Hej Hej!
 
Kroppen mår efter gårdagen inte alls nått bra. Jag visste ju att det skulle ta på kroppen att vara iväg på shoppingrunda. Ändå är det lika jobbigt att få ett sådant här bakslag med enorma smärtor och knappt någon röst. Men som många vet så har jag ju tösen här för utan henne hade jag nog brutit ihop totalt över dessa smärtorna som plågar min kropp. Neversmärtor är något jag verkligen avskyr!
 
Jag och tösen har iallafall små pysslat lite så jag skulle få annat att tänka på. För trots att hon bara är 6 år så är hon väldigt bra på att komma på sådana idéer för att avleda mig från allt det jobbiga en stund. Barn är magiska på det sättet. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så gå in och kolla om det blev du! Om inte, var gärna med igen.
Kraam! :)

2015-03-23 @ 15:38:09
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0