Bättre läkarbesök än sist

Tjo!
 
Då har man vart på ännu ett läkarbesök, men denna gången gick det lite bättre. Han lyssna och anteckna noga inkl undersökte mig något som inte kärringen sist gjorde. Han var dock inte så kunnig på mina kroniska sjukdomar utan boka upp en tid till min riktiga läkare om 2 veckor. Dock jobbar min läkare som har hand om mig bara månaden ut innan hon ska iväg på jobbresa utomlands. Så från och med 1 april står jag återigen utan läkare som är kunnig på mina sjukdomar. Något som skrämmer mig!
 
Det som oroa honom mest idag var att jag hade betydligt sämre styrka i höger kroppshalva?! Så vad som pågår i kroppen är en bra fråga. Provsvar får jag tidigast på fredag när jag ändå ska dit på behandling. Han rekommendera mig att åka in akut om jag svimmar igen eller om jag blir ännu sämre. Så återigen blev jag hemskickad trots tecken på att nått är galet?!kramiz<3
 
Känner mig stolt över att jag tog MOD till att återvända trots rädsla:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej igen. Du är en kämpe. Styrkekram

2015-03-10 @ 15:17:32
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0