Dagliga rutiner fungerar bäst

Tjo på er!
 
Min kropp känns återigen ganska svag och allra helst hade jag nog velat sova hela dagen. Men att vara sängliggandes i flera dagar i sträck kommer bara skapa ännu mer problem som svåra smärtor. Så för mig är den dagliga utmaningen att ta mig upp ur sängen och försöka vara vaken några timmar innan jag bäddar ner mig igen för att sen sova 2 timmar för att klara av kvällen.
 
Jag har ganska bra rutiner på allt nu, men jag ska vara ärlig och säga att det var svårt att sätta gränserna och hitta rätt rutiner som passa mig i början. Nu har det gått 3 år sen jag fick diagnoserna så mycket har jag lärt mig med tiden. kramiz<3
 
Har ni några bra rutiner?
 
För mig är klockan väldigt viktig, så jag inte går över min gräns på energi:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0