Dubbel motgång

Hej på er!
 
Idag mår kroppen allt annat än bra. Har otroligt svårt att stå eller sitta upp utan att hela världen snurrar för mig. Min balans är också väldigt påverkad och troligen pga skakningarna jag haft de senaste dagarna. Eftersom kroppen strejkar såpass mycket gör det även att matlusten försvinner för mig. Så den stora utmingen idag är att få i mig tillräckligt med näring. Men jag ska klara detta också!
 
Tyvärr blev resan till ön inställd igår. Detta gjorde mig mycket ledsen och upprörd igår kväll. Då denna helg var något jag sett framemot länge och så skiter sig allt igen. Detta är 4 helgen i rad som inte blir som planerat så klart det börjar ta på psyket. Vet inte ens om jag vågar hoppas längre. kramiz<3
 
Gjorde naglarna fina igår i väntan på besked
(För att vara 2 gången på 10 år är jag nöjd med dem):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
daniellalopez.blogg.se

Åh vad fina de blev!

2015-03-15 @ 12:04:51
URL: http://daniellalopez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0