En dag kvar utan barn...

Tjo!
 
Det är så mycket tankar som cirkulerar runt i huvudet just nu. Så det känns underbart att jag har kuratorsamtal inbokat idag så jag kan lätta på hjärtat lite innan tösen kommer imorgon. Ska bli otroligt mysigt och roligt att få ha en liten glädjespridare hos sig en vecka. Hon kommer nog älska sin födelsedagspresent som inhandlades i söndags. Jag själv har beställt lite hjälpmedel idag som jag funderat på länge men inte haft tid att fixa. Men nu så är det gjort och jag väntar nu förväntasfullt på att paketet ska komma nästa vecka. Dags att dra sig mot vc för samtalet. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, höft, armar. Muskelsvag, skakningar. Illamående. Trötthet.
 
Wiirah´s 6 årspresent:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda CL

den kommer hon nog tycka om :)

2015-03-19 @ 17:23:39
URL: http://amandacarlberg.se/
Erik Björkén

Fin blogg! :) Present är lika fin med ^^ Hon kommer nog älska den! :D

Svar: Tack så mkt:) Hehe, ja den var de första hon ville åka på när hon kom hit. Jag har dessutom shoppat en massa till henne idag. Så nog har Moster skämt bort henne rejält. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-03-21 @ 10:41:54
URL: http://nouw.com/eriiik


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0