Längtar ut till solen...

Goddag!
 
Värmen smyger sig in allt mer och är det någon som njuter av de så är det jag. Jag älskar naturen och få se den grönska är det finaste på hela året. Senare sen ska jag försöka få pappa ta fram min solstol, så vi kan göra i ordning den inför vårens alla vilostunder jag ska få njuta av ute i trädgården.
 
Kroppen är idag rätt stabil så jag har till och med kunnat börjat trappa ner på smärtstillande igen. Vilket känns otroligt skönt för då kanske jag kan få lite extra energi till att pyssla. För det är faktiskt något jag saknat sen jag blev sämre. Vill så gärna göra lite vår/sommarsmycken till alla mina fina klänningar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0