ME & Känslo Krasch

Godkväll!
 
Jag känner mig helt slut i kroppen idag. Till och med så att få i mig mat är en enorm utmaning nu när jag knappt orka hålla mig vaken. Jag försöker iallafall så gott det går även om det är svårt. Jag är ju en FIGHTER! Idag har även lilltösen åkt hem, så huset är rätt tyst och tomt igen. Vilket jag absolut inte tycker om, då det får mig känna mig ensam trots att jag inte är det.
 
Dessutom har jag haft mycket funderingar den sista tiden som jag tänk försöka ta upp här på bloggen någon dag. Det gäller framför allt eget boende, sjukdom & känslor. Förhoppningsvis löser sig allt med tiden även om det tycks vara väldigt långt borta just nu. kramiz<3
 
Saknar alla barnen otroligt mycket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lucydee

Hoppas allt löser sig !

Klockan sju utses månadens blogg vinnare, glöm inte och kika in då och kolla om du vann :)

2015-03-01 @ 18:44:25
URL: http://shawtygetloose.devote.se
Anonym

Hej, Maria heter jag. Det är bra med en blogg på det viset. Jag använder min som en ventil, jag skriver mest om min sjukdom. Jag är obotligt sjuk i en kärlsjukdom som det inte finns någon diagnos på. Den har gjort så att jag har mist mitt ena ben och just nu ligger jag inne för att amputera det andra också. Jag kommer följa med dig. Om du orkar och har lust kan du kika in på min blogg.
Jag skickar en stor energiboll och en kram också.

2015-03-03 @ 20:07:44
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0