Mot äventyr

God förmiddag!
 
Barnen har sen dem gick upp tjatat om att få komma iväg till badhuset och nu börjar det närma sig. Fast Viktor blev tyvärr sjuk och kunde inte följa med, men som tur var Ellen ledig idag och kan följa med istället. För jag åker helst inte själv med två barn till äventyrsbadet.

Min höft värker något mer nu när jag inte har kunnat ha den tejpad. Aldrig att jag trott att tejpen skulle göra så stor skillnad för mig. Har enorma problem med slembildning i luftrören just nu. Är det någon av er som har samma besvär med luftrören/slembildning? Vore skönt att veta att man itne är ensam att ha dem besvären. kramiz<3
 
E igår när vi vart ute en sväng:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Oslofru

Så kul! HOppas ni får en härlig dag på badlandet :D

2015-03-24 @ 10:52:48
URL: http://www.oslofru.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0