Ny kämparglöd

Tjo!
 
Ännu en dag i kampen om ett värdigt liv och det går sådär. Inatt var en av de tuffaste på länge. Det blev en massa tårar och tankar som ville skrikas ut i hopp om att min älskade Gud till morfar skulla höra min bön. Jag fann dock återigen min styrka till att kämpa vidare men det tog tid. Ibland är allt så komplicerat att man inte kan sätta ord på hur livet känns när det vänds upp och ner. Men det viktigaste är att man aldrig ger upp. Jag SKA liksom VINNA! kramiz<3
 
Kroppstatus: Svåra smärtor i benen, höft, huvudet. Yrsel, Trötthet.
 
En av mina favoritlåtar att sjunga när jag är ledsen:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Stackars dig. Det är så jobbigt att ha så ont. Sömnen är viktigt också för att man ska orka med. Skickar styrkekramar och till dig♥

2015-03-08 @ 08:11:54
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0