Paradis till mardröm

Jag vill hjälpa dem!
 
Paradis landet Vanuatu i förödelse efter kategori 5-cyklonen Pam som slog till mot den lilla ö nationen Vanuatu i stilla havet natten mot lördag. Den lämna hela paradiset i ett helvete. Jag är tacksam för att mina älskade extra syskon valde att flytta hem till sverige igen efter 1½ år där. Men samdigt gör det ont att alla de fina människorna nu lever i kaos. Jag har nu under dagen försökt få reda på om man kan bidra med någon form av hjälp, men tyvärr utan resultat.
 
Dock har sverige för en gång skull skickat beredskap ovanligt fort. Dem bör anlända natten mot tisdag, men jag känner ändå att jag vill hjälpa till på något sätt. Men än vet jag inte hur. Tar gärna emot tips.... kramiz<3
 
Det gröna paradiset
 
Efter cyklonen Pan dragit in:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det är inte klokt vilken förödelse det kan ställa till med. Kram

2015-03-17 @ 21:06:01
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0