Secondhand shopping

Tjo på er!
 
Idag passa jag på att skämma bort den blivande 6-åringen med att gå i små seconhand butiker för barn och gravida. Jag kan lugnt säga att jag fynda jätte fina kläder till tösen som växer så det knakar. Dessutom fick jag tag på lite nya barnböcker. Det är något som uppskattas otroligt mycket. För visst är det bra mysigt när någon läser för en?!
 
Min mamma har läst ungdomsböcker för mig när jag vart svårt sjuk, men nu har jag ju en app så hon slipper läsa så mycket text. Undra hur många mammor som egentligen skulle göra det för sin vuxna barn?. Förmodligen inte många, men det har en lugnande effekt.kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i höft, ben, armar. Huvudvärk. Trött men otroligt glad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0