Sjukhusfri helg väntas

Hej på er!
 
Jag ska strax i väg till sjukhuset för att få veckans sista behandling innan jag också får ta helg. Ibland önska jag man kunde få ta helg från sin egna kropp, men jag får försöka stå ut med att den inte är sig lik just nu. En fighter som ska kriga sig fram för att nå sin mål! Någon gång kommer ju oturen vända förhoppningsvis och till dess får jag försöka sjunga mig igenom de tunga dagarna som kommer. Bäst att åka iväg nu så jag hinner uträtta lite ärende innan, bla hämta ut ett efterlängtat paket. kramiz<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej. Jag önskar också att jag kunde ta helg ifrån sjukdomen. Denna helgen har varit värre än vanligt men det beror på att jag blev amputerad i torsdags.
Jag läste ditt förra inlägg om alternativa metoder och jag undrar varför inte sjukvården tar ansvar för dig? Visserligen vet jag att när de inte kan göra mer så får man försöka klara sig bäst man kan.
Ha det så bra du kan. Skickar styrkekramar och energibollar till dig♥

2015-03-08 @ 08:08:45
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0