Tips för er med läsnedsättning...

Goddag!
 
Om några timmar ska jag iväg på möte om att få bli lånedeltagare på hemsidan Legimus, som är en sida för dig med läsnedsättning eller annan form av nedsättning som gör att du inte kan läsa vanliga böcker. Dem erbjuder bla talböcker som man kan ladda ner/låna från deras sida. Det gör att jag slipper frakta mig till bibloteket för att låna ljud/talböcker. Jag måste ju spara energi för att orka göra det allra viktigast varje dag.
 
Stort tack till min ME, Fibro- vän som tipsa mig om detta igår. Jag ringde genast till biblioteket igår för att boka tid för info mötet så jag får detta stödet innan jag åker till ön i helgen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0