Ännu sämre

Godkväll!

Idag är kroppen ännu svagare och i ännu sämre skik. Jag har bara vart vaken för att äta och dricka sen har jag bäddat ner mig igen. Så denna dag har enbart gått åt till att sova sig starkare. Febern gör så jag typ får mjölksyra lättare, vilket lett till att jag knappt kunna ta mig till badrummet ens. Benen bara viker sig.

Som tur har Mamma funnits vid min sida under hela dagen. Hon var även den som fick se till så alla inbokade sjukhustider blev avbokade. Det var inget lätt beslut för mig att ta, så jag bad faktiskt henne ta det åt mig. Mammor vet oftast bäst och i det här fallet såg hon direkt att jag inte skulle kunna ta mig dit idag. kramiz<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vilken mamma du har!Självklart ska du inte bege dig någonstans när du mår som du mår utan nu behöver du återhämta dig och ladda energi!!!Kram

2015-05-18 @ 18:25:14
therese

Dagens blogg tävling är har avgörs så gå in och kolla om just nu blev en av dom vinnarna :)

kram /therese

2015-05-18 @ 19:48:04
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se
enklaknep- inspiration för briljant bloggare

Krya på dig! Tur att din mamma hjälper dig när det behövs.

Ha en super mysig dag i alla fall

2015-05-19 @ 14:48:18
URL: http://enklaknep.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0