Bakiskänsla...

Hej!
 
Det känns i kroppen att det är dagen efter en underbar kompisträff med bästisen. Jag har i stort sätt "mjölksyra" känsla i hela kroppen. Det gör att jag har svårt att stå  längre stunder eller hålla i saker utan att tappa det. Rösten är naturligtvis hes efter allt pratande igår. Så Typisk ME-krasch!
 
Ikväll vet jag inte vad som kommer ske förhoppningsvis blir det en stillsam lördagkväll framför tv. Jag behöver ju ladda inför den kommande veckan som lär bli riktigt tufft. Jag har nämligen minst ett besök varje dag inbokat, så jag hoppas verkligen min kropp inte strejkar allt för mycket då. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda w

låter jobbigt att ha så mycket på gång :)

Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommenta reller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-06-01 @ 10:26:12
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0