En hyfsad bra start

Hej!
 
Veckans första behandling gick som vanligt bra. Jag hann till och med ta ett snabbt samtal med läkaren om att påbörja kortisonbehandling. Nu väntar jag på att få en tid till henne och förhoppningsvis blir det nu i början av Juni. Så jag får kontroll över inflamamtionerna innan jag åker på ännu fler än dem jag har nu.
 
Min kroppen mår la sådär, benen värker och bröstkorgen bränner. En daglig kamp för att orka kampa helt enkelt. Jag känner mig visserligen något gladare idag efter att ha tröst ätit jordgubbar och glass. MUMS! Dags att ta nya tag för att äta lite innan middagspausen. kramiz<3
 
Skakar så bilden blev tyvärr suddig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-05-25 @ 17:07:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

åh jordgubbar

2015-05-25 @ 17:19:36
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0