Gårdagen var magisk

Hej!
 
Trots att det var ritkigt kallt igår både ute och i cirkustältet, så gick det väldigt bra. Elwiirah var visserligen väldigt tillbakadragen och rädd i början men efter lite karusull och trolleri våga hon göra något hon velat men inte vågat tidigare. Nämligen rida på en ponny och redan efteråt sa hon att hon vill göra om det. Ibland krävs det bara mod att våga prova på aktiviteter.
 
Showen var helt magisk för mig och än idag känns det som det var en dröm. Jag har ju längtat efter att få komma iväg på lite äventyr och nu passa det perfekt. Då cirkusen skulle vara så nära både hemmet och sjukhuset för en gång skull. Men det känns i kroppen att man var iväg igår. kramiz<3
 
Här får ni lite bilder från Cirkusbesöket igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
milina.blogg.se

Enda tråkiga med cirkus är när dom ska ta med djur då det är djurplågeri på hög nivå :/

Svar: Det håller jag med om, cirkus Scott hade endast 2-3 ponnys och en stor häst, hundar. Dom har haft Elefanter, men tog bort de just pga det kändes inte rätt mot så stora djur att låta dem vara i fångenskap. Så absolut inte som cirkus maximum som har stora vila djur i fångenskap, vilket verkligen är fel. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-05-04 @ 11:23:33
URL: http://milina.blogg.se/
matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-05-04 @ 16:28:43
URL: http://matiiildaa.blogg.se
madabouttea.se

Åhh så kul!

2015-05-08 @ 10:23:06
URL: http://madabouttea.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0