Internationella ME/CFS & Fibro-dagen

Hej!
 
Ni har väl inte glömt att det är internationella ME/CFS & Fibromyalgi-dagen idag. Detta innebär att man ska klä sig i BLÅTT för ME/CFS och Lilla för Fibromyalgi. Jag valde att klä mig mest i blått i år och bara ha ett enkelt Fibro-armband. Jag mår egentligen inget vidare alls idag, men har kämpat mig upp för att fota mig själv i blått och även få sjunga av mig lite då jag haft flera jobbiga nätter fyllda av tårar och ilska över att vara svårt sjuk.
 
Jag hatar sjukdomarna! Jag vill inget annat än att få bli frisk igen, men de flesta i vården tror jag är lat och inte vill jobba?! Hur kan man ens säga så till någon som kämpar varje dag för att orka leva ett liv som obotlig sjuk. kramiz<3
 
Min outfit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0