Jag gör så gott jag kan

Tjo!
 
Idag har jag återigen kunnat finna styrka till att förstsätta kämpa för ett värdigt liv eller iallafall göra mitt bästa för att njuta av det lilla jag klarar av. Men djupt inom mig finns det saker som jag saknar från mitt gamla liv, som att kunna springa, cykla eller vara med vänner flera dagar i sträck och speciellt nu när varmen och solen är här så gör det ännu ondare i själen att inte vara frisk nog för att klara av allt. Men nog om det nu!
 
Nu ska jag bädda ner mig i solstolen en stund och bara njuta av solens underbara strålar. Det hade vart gott med jordgubbar nu men får fixa det när knattarna åkt hem. Barnen blir så röda vid munnen pga allergi, så bäst att hålla sånt borta från dem helt och hållet. Jag får njuta av choklad och annat smaskigt godis istället. kramiz<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0