Längan efter lugn och ro

Hej!
 
Jag längtar ut till pardis ön extremt på just nu! Det ska bli enormt skönt att snart få packa ihop för att flytta ut dit. Långt bort från bilar, asfaltvägar och störande grannar som håller en vaken på nätterna. Det är lugn och ro fyllt där ute och det är precis vad jag behöver nu för att hitta tillbaka till livet. Sen är jag otroligt trött på stadslivet som gör en påmind om sjukhus och behandlingar även när jag är ledig. Jag vill vara fri och kunna njuta även de dagar jag inte mår bra som idag tex hade vart underbart att bara ligga i soffan och se den vackra naturen.kramiz<3
 
Kroppstatus:smärtor i båda höfterna, magen, huvudet, nacke. Smått nere och funderingar...
 
En låt som ligger varmt om hjärtat om att älska sitt paradis:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0