Matglad ett super bra tips

Hej på er!
 
Jag tänkte tipsa er om en app/sida som heter Matglad.nu . Där får man en massa enkla matrecept & man kan själv fylla i sin matsedel. Det bästa med denna sidan är att man får bra instruktioner steg för steg och man bockar av alla ingredienser och redskap som man tagit fram från den listan som kommer. Det gör att man lätt håller reda på vad man haft i och så vidare. Jätte smidigt för alla ni som är lite vimsiga i huvudet som jag.
 
Idag prova jag att laga Potatis & purjolöksoppa från ett av deras recept och efter 30 minuter var maten klar att äta. Enkelt och super gott! Normalt sett brukar jag glömma nått eller vimsa till det för mig, men denna appen gjorde att man hade kontroll över läget hela tiden. Så absolut värt att prova! kramiz<3

Potatis & pujolöksoppa
(fast jag ska nog prova att ha ner lite fläskfilé nästa gång):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0