Piggare idag

Tjo Tjo!
 
Jag är feberfri och väldigt mycket piggare efter att ha sovit bort gårdagen. Ibland behövs det sängläge för kroppen ska återhämta sig fortare från allt elände. Jag har dock fortfarande extrema smärtor i kroppen som gör att jag har svårt att röra mig ordentligt. Så får väldigt mycket hjälp av mamma med att hämta saker och lite sånt där. Annars rullar mitt liv på bra och framför allt nu när jag ska få besök om ca 9 dagar. Dessutom har jag fått rapport om att de ska bli fint väder den helgen. LÄNGTAR! Nu ska jag mysa ner mig under min filt och se någon film.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ronja

fin :)

Matilda

bra att du känner dig bättre :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0