Sjuk på nytt

Hej!
 
Då har man lyckats åka på en infektion igen, men förhoppningsvis blir det inte värre än så här. Hostan är envis och jobbig, men jag måste ju få upp allt segt slem för att inte förvärra infektionen. Jag får helt enkelt kämpa på. Febern ja den går upp och ner precis som solen gjort idag. Iritterande som tusan! Jag är otroligt trött och hängig, så har mest spenderat dagen i soffan framför lite pysselbeställningar som snart är klara för att skickas iväg. Men nu ska jag försöka sova en stund, kramiz<3
 
Kroppstatus: Benen och höfterna värker extremt, likaså huvudet. kramp i luftrören. Trött/svag.
 
Totalt utslagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch vad jobbigt, hoppas du snart känner dig bättre. Kram <3

2015-05-17 @ 19:43:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0