Speciell Lillebror

Hej på er!
 
Måste berätta för er om mina underbara lillebror som vill att jag ska besöka honom för att pärla med de pärlorna jag låna ut till honom. Men han locka även med att jag ska få spela elgitarr eller vilket instrument som helst och de finns en mikrofon så jag kan sjunga hur mycket jag vill utan att någon hör. Då hans rum är ljudisolerat. Det har fått mig fundera över en sak. Om någon gör vad som helst för att få vara med en. Är det då man känner sig älskad som mest?! För det är precis så jag känner. Jag har världens bästa lillebror som alltid ställer upp. kramiz<3
 
Hur sjuk jag än är så lyckas han alltid få mig le på ett eller annat sätt<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0