Äntligen Frisk Luft

Tjo!
 
Efter 5 dagar i sängen har jag nu lyckats ta mig ut en stund för att få andas in lite frisk luft och njuta av solen som idag faktiskt tittar fram. Det var otroligt skönt och frihets känsla av att få komma ut efter dessa svåra dagar inne. Jag hoppas kunna få lite mer frihet när rullstolen är ordnad och att jag på så sätt kan orka komma iväg på saker lite oftare än såhär.
 
Imorgon ser min dag lite annurlunda ut än vad mina måndag normalt brukar göra. Jag ska nämligen vara hos farmor under helda dagen. Då dem ska stänga av vattnet här hemma för att rensa rören m.m... Det är snart 2 årsen jag bodde hos farmor i 2 månader, så spännande att komma dit igen. Jag tänkte även skippa bassängträning för att bada badkar istället, då det inte är ofta vi har tillgång till det. I övrigt blir det nog mest vila och sängläge precis som min vardag ser ut just nu. kramiz<3
 
 
Lilla Plutten somna om:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0