Barnfri på nytt

Godkväll!
 
Ja, då var man ännu en gång barnfri och det känns riktigt tomt i huset. Något jag inte riktigt tycker om, men samtidigt behöver jag nog vila upp mig rejält för att orka ta upp kriget med vården igen. Jag har mest bara tagit det lugnt sen Elwiirah åkte hem och har tänkt måla lite på min Mandala framför tv om en stund. Laddar med andra ord upp för en ny vecka med nya utmaningar som mest troligt kommer bli lika tufft som denna har vart. Skillnaden är att jag kommande veckan är barnfri och därmed kan vila utan att någon bli sur/besviken på en. Bäst att göra sig klar för tv kvällen nu, kramiz<3
 
Medtagen av magsmärtorna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0