Dagen efter Äventyr...

Tjo!
 
Efter gårdagens besök på V.I.P känner jag mig totalt svimfärdig och slut i kroppen. Det är som någon tagit all energi från min kropp. Men jag ska försöka hålla mig uppe en stund till innan jag åter igen bäddar ner mig i sängen för att samla ny ork. Jag har nog ME-Kraschat, så det kommer ta tid innan jag är på banan igen efter äventyret. Det är inte lätt att acceptera, men jag har inget val än att lyssna på kroppen dessa dagar.
 
Senare sen ikväll blir det att med hjälp av mamma byta mina sängkläder (svettats så de senaste nätterna) och evt duscha av mig. Därefter kan jag bocka av några "måsten" från min lista. Jag ska egentligen inte göra måsten när jag mår som jag gör idag. Ibland är det lika bra att få det gjort när man kan få hjälp än att vänta och göra allt själv. kramiz<3
 
Var inte lätt att fota barnen medans de lekte igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helene

Sicka fina grabbar :3 Kämpa på <3

2015-11-26 @ 20:20:26
URL: http://minttu.blo.gg/
Jozzan

Kan eu skicka bilder som du tog på barnen till mig? Ja, hann ju inte amma ju typ kroniskt den tidpunkten... tack för en mysig stund kära syster jag älskar dig över allt!! <3

Svar: Jadå tänkt göra det sen när jag kommit upp. Puss❤
♥JèÑnIèY♥

2015-11-27 @ 14:10:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0