Dags för krig mot läkaren!

Tjo på er!
 
Redan igår kväll börja nervositeten inför dagens läkarbesök komma. Jag är så rädd för att han inte kommer förstå hur dålig jag faktiskt blivit sen han tog beslut att trappa ner injektionerna. Mina båda föräldrar kommer vara med som stöd, vilket känns jätte bra. Då de flesta läkarbesöken brukar sluta med tårar från min sida. Men jag hoppas på att vi hittar en bra behandlingsplan som inte försämrar mig ännu mer utan ger mig livet tbx.
 
Efter Läkarbesöket kanske jag ska iväg på rehab-bad om jag nu hinner dit innan dom börjar. Det är lite tajt om tid mellan läkarbesöket och rehab, så om läkaren är försenad så kommer jag missa även dagens bad och då är det bara en chans kvar nästa vecka innan bassängtränings terminen är slut. Håller tummarna för det bästa nu, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-11-23 @ 15:53:30
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0