Denna dag har vart fruktansvärd!

Godnatt!
 
 Jag har vart så matt i kroppen att jag inte orkat hålla mig vaken för att prata när mamma kollat till mig. Hon börjar bli allt mer orolig över hur pass mkt sämre jag blivit senaste tiden. Hon sa till och med rakt ut att vi snart får ansöka om hemvård.
 
Jag förstår henne, det tär på familjen att se mig lida och framför allt mamma som är den som får ta hand om mig dygnet runt. Hon kan inte åka hemifrån något så länge jag är sjuk och kan därmed inte heller slappna av. Visst jag känner mig som en belastning, men samtidigt vet jag att detta är inget jag valt. Ska försöka äta lite för de har jag inte orkat än utan bara fått i mig vätska. kramiz<3
 
Fighter som kämpar....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0